Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie

Ogłoszenie

Wyszogród: Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach

projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach

Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach

Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Numer ogłoszenia: 427042 - 2011; data zamieszczenia: 14.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród , ul. Rębowska 37, 09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie, tel. 024 2311020, faks 024 2311024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. 2. Temat usług edukacyjnych - przedszkolnych: Część 1 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor. Część 2 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel. Część 3 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor. Część 4 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel. Część 5 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - instruktor. Część 6 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - nauczyciel. Część 7 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia z lektorem języka niemieckiego Zabawa z językiem niemieckim. Część 8 zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola. Część 9 zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą. Część 10 zajęcia specjalistyczne z psychologiem. Część 11 zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej. Część 12 koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do Część 1 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe pedagogiczne, - certyfikat instruktora teatralnego, - doświadczenie zawodowe w realizacji przedsięwzięć teatralnych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, Część 2 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z edukacją przedszkolną, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 3 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe plastyczne, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe w realizacji projektów plastycznych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), pożądane uprawnienia instruktora, - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 4 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z edukacją przedszkolną, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe i w zakresie różnych technik plastycznych w przedszkolu. Część 5 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - instruktor. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe pedagogiczne lub podyplomowe studia form gimnastyczno-tanecznych z rytmiką, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe w realizacji przedsięwzięć tanecznych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 6 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - nauczyciel. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z edukacją przedszkolną lub studium nauczycielskie wychowanie przedszkolne, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe warsztaty, kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 7 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia z lektorem języka niemieckiego Zabawa z językiem niemieckim. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe: pedagogika wczesnoszkolna z językiem niemieckim lub-wyższe magisterskie - germanistyka, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe w realizacji zajęć językowych z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 8 - zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe edukacja wczesnoszkolna z edukacją przedszkolną, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 9 - zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie oraz studia podyplomowe w zakresie pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej i logopedii, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym w zakresie terapii logopedycznej, - doświadczenie w pracy z dziećmi z deficytami rozwojowymi, w tym z uszkodzeniami słuchu, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe w zakresie wspierania prawidłowego rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym. Część 10 - zajęcia specjalistyczne z psychologiem. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe psychologiczne, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe jako psycholog w pracy z dziećmi i osobami dorosłymi, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 11 - zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe pedagogika terapeutyczna z rehabilitacją ruchową, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe w realizacji zajęć gimnastyki korekcyjnej z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - kurs instruktorski w zakresie gimnastyki korekcyjnej, - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe. Część 12 - koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu. Co najmniej jedną osobę która posiada: - wykształcenie wyższe magisterskie pedagogika wieku dziecięcego, - posiadanie przygotowania pedagogicznego, - doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami ludzkimi, - doświadczenie zawodowe jako nauczyciel wychowania przedszkolnego, - doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), - doświadczenie w realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, - dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje, - studia podyplomowe , - odbyte szkolenie z zakresu aplikowania o pozyskiwanie środków unijnych.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty wykonawca ma załączyć również: a. list motywacyjny; b. Curriculum Vitae - dokument winien zawierać zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) c. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie; d. oryginał kwestionariusza osobowego; e. dokumenty potwierdzające odpowiedni staż pracy; f. dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 30
  • 3 - Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą dotyczyć; - siły wyższej, - zawieszenie przez Zamawiającego zawieszeniem realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.ugim.wyszogrod.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GiM Wyszogrod/Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie, ul. Niepodległości 7A, 09-450 Wyszogród.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 08:30, miejsce: GiM Wyszogród Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie ul. Niepodległości 7A, 09-450 Wyszogród.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne -instruktor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość grup - 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Opracowanie programu realizacji zajęć, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci przedstawienia teatralnego. - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia teatralne - nauczyciel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość grup - 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: -Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, -Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, -Współpraca z instruktorem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, -Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, -Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, -Uczestniczenie w ewaluacji projektu, -Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, -Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, -Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, -Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - instruktor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość grup - 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Opracowanie programu realizacji zajęć, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci wystawy prac plastycznych, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia plastyczne - nauczyciel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość grup - 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z instruktorem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, - Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - instruktor..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość grup - 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Opracowanie programu realizacji zajęć, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci układu tanecznego, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia taneczne - nauczyciel..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość grup - 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z instruktorem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, - Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia z lektorem języka niemieckiego Zabawa z językiem niemieckim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość grup - 2 grupy x 30 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Opracowanie programu realizacji zajęć, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z nauczycielem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Bieżące informowanie rodziców o postępach dziecka, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Prowadzenie zajęć językowych w ramach zajęć dodatkowych rozwijających kompetencje indywidualne dzieci - Prezentacja umiejętności językowych przez dzieci, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość godzin w miesiącu - 20 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z instruktorem realizującym wspólnie zajęcia w ramach projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, - Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne - zajęcia z logopedą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 dzieci x 8 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Opracowanie programu realizacji zajęć, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, - Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne z psychologiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 dzieci x 6 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. 22 rodziców x ok. 3,5h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Opracowanie programu realizacji zajęć, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, - Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy x 60h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy: - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Opracowanie programu realizacji zajęć, - Współpraca z kierownikiem projektu i animatorem projektu, - Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów zajęć dodatkowych, - Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie, - Uczestniczenie w ewaluacji projektu, - Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć, - Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych, - Porządkowanie sal po odbytych zajęciach, - Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych i rozwijających kompetencje indywidualne - animator projektu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50h/miesiąc - 1200 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem. - Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu, - Zatwierdzanie opracowanych przez instruktorów programów realizacji zajęć, - Prowadzenie dokumentacji realizowanych zajęć innej niż dzienniki zajęć, - Monitorowanie frekwencji uczestnictwa w zajęciach, zapobieganie ryzyku przerwania udziału w projekcie, - Współpraca z kierownikiem projektu, - Współpraca z instruktorami i nauczycielami realizującymi zajęcia w ramach projektu, - Realizacja ewaluacji projektu, - Nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola przez osoby prowadzące zajęcia projektowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie zawodowe - 30
    • 3. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe - 20

Wyszogród, dnia 14 grudnia 2011r

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

  1. I. Zamawiający: Gmina Miasto Wyszogród/Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie

 

Adres Zamawiającego: ul. Niepodległości 7a/1

09-450 Wyszogród

tel.: (0-24) 23 11 053

fax: (0-24) 23 11 024

e-mail: przedszkolewyszogrod@wp.pl

 

II.     Tryb postępowania.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami)

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego – art. 39 w zw. z art. 5 ust 1 ustawy Prawa zamówień publicznych.

III.    Zamawiający  dopuszcza składania ofert częściowych – ilość części - 12

IV.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

V.      Zamawiający nie przewiduje zamówień  uzupełniających.

VI.     Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

VII.   Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

VIII. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

IX.    Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców.

X. Opis przedmiotu zamówienia.

1.  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu  „Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

2. Temat usług edukacyjnych – przedszkolnych:

Część 1 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia teatralne –instruktor.

Część 2 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia teatralne – nauczyciel.

Część 3 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia plastyczne – instruktor.

Część 4 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia plastyczne – nauczyciel.

Część 5 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia taneczne  - instruktor.

Część 6 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia taneczne -  nauczyciel.

Część 7 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia z lektorem języka niemieckiego „Zabawa z językiem niemieckim”.

Część 8 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola.

Część 9 – zajęcia specjalistyczne – zajęcia z logopedą.

Część 10 – zajęcia specjalistyczne z psychologiem.

Część 11 – zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.

Część 12 – koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych
i rozwijających kompetencje indywidualne – animator projektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

XI. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty:

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
  2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę.
  3. W przypadkach wymienionych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.
  4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
  5. Zmiany mogą dotyczyć;

- siły wyższej,

- zawieszenie przez Zamawiającego zawieszeniem realizacji projektu.

 

XII. Termin wymagany wykonania zamówienia.

Rozpoczęcie  – od dnia podpisania umowy do 31.10.2013r.

 

XIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny warunków wymaganych od wykonawców.

  1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał co najmniej;

 

Część 1 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia teatralne –instruktor.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe pedagogiczne,

-   certyfikat instruktora teatralnego,

-   doświadczenie zawodowe w  realizacji przedsięwzięć  teatralnych  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

 

Część 2 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia teatralne – nauczyciel.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z  edukacją przedszkolną,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe.

 

Część 3 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia plastyczne – instruktor.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe plastyczne,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

- doświadczenie zawodowe w  realizacji projektów plastycznych z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich), pożądane uprawnienia instruktora,

-   dodatkowe kursy,  warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe.

 

Część 4 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia plastyczne – nauczyciel.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z edukacją przedszkolną,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe i w zakresie  różnych technik plastycznych  w   przedszkolu.

 

Część 5 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia taneczne  - instruktor.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe pedagogiczne lub podyplomowe studia form gimnastyczno-tanecznych z rytmiką,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe w  realizacji przedsięwzięć  tanecznych  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe.

 

Część 6 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia taneczne -  nauczyciel.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna-nauczanie zintegrowane z edukacją przedszkolną  lub studium nauczycielskie wychowanie przedszkolne,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe  warsztaty, kursy podnoszące kwalifikacje  zawodowe.

 

Część 7 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia z lektorem języka niemieckiego „Zabawa z językiem niemieckim”.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe: pedagogika wczesnoszkolna z językiem niemieckim lub wyższe magisterskie – germanistyka,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-    doświadczenie zawodowe w  realizacji  zajęć  językowych  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe kursy, warsztaty, studia podnoszące kwalifikacje zawodowe.

 

 

 

Część 8 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe  edukacja wczesnoszkolna   z edukacją przedszkolną,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego,

-   dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe.

 

Część 9 – zajęcia specjalistyczne – zajęcia z logopedą.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe magisterskie oraz studia  podyplomowe w zakresie pedagogiki korekcyjno-kompensacyjnej i logopedii,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi  w wieku przedszkolnym w zakresie terapii logopedycznej,

  • doświadczenie w pracy z dziećmi z deficytami rozwojowymi, w tym z  uszkodzeniami słuchu,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje zawodowe  w zakresie  wspierania prawidłowego rozwoju mowy dzieci w wieku przedszkolnym.

 

Część 10 – zajęcia specjalistyczne z psychologiem.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe  psychologiczne,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe jako psycholog w pracy z dziećmi i osobami dorosłymi,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe.

 

Część 11 – zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe  pedagogika terapeutyczna  z rehabilitacją ruchową,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe w  realizacji  zajęć  gimnastyki korekcyjnej  z udziałem dzieci  w wieku przedszkolnym,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-    kurs instruktorski  w zakresie gimnastyki korekcyjnej,

-   dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje  zawodowe.

 

 

Część 12 – koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych
i rozwijających kompetencje indywidualne – animator projektu.

Co najmniej jedną osobę która posiada:

-   wykształcenie wyższe  magisterskie pedagogika wieku dziecięcego,

-   posiadanie przygotowania pedagogicznego,

-   doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami ludzkimi,

-   doświadczenie zawodowe  jako nauczyciel wychowania przedszkolnego,

-   doświadczenie w realizacji programów własnych (autorskich),

-   doświadczenie w realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej,

-   dodatkowe kursy, warsztaty podnoszące kwalifikacje,

-   studia podyplomowe ,

-   odbyte szkolenie z zakresu aplikowania o pozyskiwanie środków unijnych.

 

1.3.1.      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, poprzez załączenie do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji tej osoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP, polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych), wymaga się wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w ust 1.3 dotyczącej tych podmiotów.

 

1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

 

2.  Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie                      
z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń,                 o których mowa w rozdziale XIV niniejszej SIWZ.

3.  W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału 
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

XIV.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania:

  1. Wypełniony formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ – wypełnić oddzielnie dla każdej części.
  2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń  i dokumentów:

2.1.    Oświadczenie Wykonawcy, że  spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych   - wg wzoru  załącznik nr 3 do SIWZ.

2.2.  Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6.

  1. W celu wykazania  braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów:

3.1.  Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.

3.2.   Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa powyżej w ust. 3 -  wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ,

  1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust.3 niniejszego działu.

 

5. Do oferty wykonawca ma załączyć również:

  1. list motywacyjny;
  2. Curriculum Vitae – dokument winien zawierać zapis: Wyrażam zgodę na

przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb

niezbędnych do realizacji projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

o ochronie danych  osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)

  1. kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  2. oryginał kwestionariusza osobowego;
  3. dokumenty potwierdzające odpowiedni staż pracy;
  4. dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje

 

6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817 z 2009r) tj. wykonawca winien przedłożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,

Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

XV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywaniu oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem, e-mailem lub pisemnie w języku polskim.
  2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  3. W  przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę, zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma.
  4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres:

Gmina Miasto Wyszogród/Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie

ul. Niepodległości 7a; 09-450 Wyszogród

XVI. Wymagania dotyczące wadium – zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium.

XVII.   Termin związania ofertą.

  1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

XVIII. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści SIWZ

 

  1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania  i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania oraz umieści taka informację na stronie internetowejwww.ugim.wyszogrod.bip.org.pl warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
  2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie zamawiającego.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ.

4. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz umieści taka informację na stronie internetowej www.ugim.wyszogrod.bip.org.pl

 

XIX.  Opis sposobu przygotowania ofert.

  1. Oferta i załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim; pismem maszynowym, komputerowym lub inna trwałą i czytelną techniką; w formie zeszytu, trwale spięta z ponumerowanymi kartkami.
  2. Wykonawcy przedstawiają ofertę , której treść musi odpowiadać treści SIWZ i być zgodna z ustawą  „Prawo zamówień publicznych”.
  3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Jeżeli Wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę jego oferta zostanie odrzucona  na podstawie art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy.
  4. Oferta, wszystkie oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez wykonawcę.
  5. Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
  6. Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice Jego przedsiębiorstwa. Jednak winien to w ofercie wyraźnie zaznaczyć. Nie wolno zastrzec informacji dotyczących nazwy firmy, adresu, ceny, terminów wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności.

 

XX. Uprawnienia do zmiany lub wycofania oferty

  1. Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert, może zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie  o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu.
  2. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  3. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została  złożona po terminie.

 

XXI. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert.

  1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego.
  2. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

XXII. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

Ofertę należy umieścić w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treść oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej w następujący sposób:

Nazwa Wykonawcy i jego adres                Gmina Miasto Wyszogród

Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie

Ul. Niepodległości 7a/1; 09-450 Wyszogród

 

OFERTA

świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu  „Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój”

Część …..- ……………………………………………………………………………….

Nie otwierać przed dniem:  22 grudnia 2011r  do godz. 8.30

 

 

  1. Tak opisaną i zabezpieczoną przed rozklejeniem ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera w siedzibie Zamawiającego Gmina Miasto Wyszogród/  Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie, Ul. Niepodległości 7a/1; 09-450 Wyszogród pok. 18 w terminie do dnia 22 grudnia 2011r do godz. 8.30.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Gmina Miasto Wyszogród/  Przedszkole Samorządowe w Wyszogrodzie, Ul. Niepodległości 7a/1; 09-450 Wyszogród pok. 18 w dniu 22 grudnia 2011r o godz. 9.00.
  3. Zamawiający dokona jawnego otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego pisemny wniosek.
  4. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert, podczas której;

bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firm) oraz adresy wykonawców a także informację dotyczącą ceny, terminu wykonania zamówienia i  warunków płatności,

 

XXIII. Opis sposobu obliczenia ceny

  1. Wykonawca  oblicza cenę oferty biorąc pod uwagę zakres i rodzaj usług w zakresie zamówienia. Cenę wylicza na podstawie zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Wykonawca w cenie oferty, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, winien ująć wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
  3. Cena oferty jest ceną brutto. Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę i podana w formularzu ofertowym  w złotych polskich  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Cena oferty określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym  ma charakter stały i jest obowiązująca przez cały okres realizacji umowy.

 

XXIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował  przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

 

Przy wyborze oferty  Zamawiający  dokona wyboru oferty według następujących kryteriów:

Cena – 50%

1. Kryterium „Cena” wartość punktowa zostanie przyznana zgodnie z poniższym wzorem

 

C=  x 100 x 50%

 

  1. Doświadczenie zawodowe – 30%.

\

Doświadczenie winno być zgodne z zakresem wykonywanych obowiązków w projekcie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

Doświadczenie zawodowe od 1 roku do 3 lat - 20%

Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat - 30%

 

  1. Dodatkowe kwalifikacje zawodowe – 20%.

 

Dodatkowe kwalifikacje zawodowe zgodne z zakresem wykonywanych obowiązków w projekcie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.

 

Dodatkowe kwalifikacje – szkolenia, kursy, warsztaty – co najmniej 2 – 10%

Dodatkowe kwalifikacje – szkolenia, kursy, warsztaty – powyżej 2  – 20%

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.

 

XXV. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

  1. Zamawiający powiadomi na piśmie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o  wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  2. Zamawiający zamieści informacje z pkt 1 na stronie internetowej www.ugim.wyszogrod.bip.org.pl oraz w swojej siedzibie.
  3. Zgodnie z art. 94 Pzp zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później niż przed upływem terminu związania ofertą.
  4. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu 5 dni, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.
  5. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako    najkorzystniejsza, uchylać się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzić będą przesłanki o których mowa w art. 93 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XXVI.  Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania

umowy.

XXVII.  Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy   w sprawie zamówienia publicznego:

  1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od  umowy:

1)                 w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości   o powyższych okolicznościach; w takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie   wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, bez prawa dochodzenia kar umownych. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.

2)                 gdy Wykonawca nie wykonuje usługi zgodnie z umową lub też nienależycie ją wykonuje pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.

  1. W przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego dofinansowania zadania z funduszy unijnych Strony wyrażają zgodę na wypłatę wynagrodzenia po otrzymaniu tych należności.

 

XXVIII.  Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy.

W postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI Prawa zamówień publicznych (teksy jednolity Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010 r. z późn. zm).

 

Wyszogród, dnia 14 grudnia 2011r.

 

Zatwierdzam

Burmistrz Gminy/Miasta Wyszogród

Mariusz Bieniek

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

..........................................

Miejscowość,  data

FORMULARZ OFERTOWY

Nazwa wykonawcy

.........................................

Adres*.........................................

Tel*: .................................

Fax*: ……………………

e-mail*: …………………

 

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest:

świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu  „Przedszkole szansą na „Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

Składam ofertę na …………………………………….. …………………..część …….

Cena oferty

Kwota wynagrodzenia brutto za godzinę (60 minut zajęć)............................ zł.

Słownie .................................................................................................................. zł.

Stawka podatku VAT..........%,  jeżeli  wykonawca jest płatnikiem podatku VAT.

 

Cena oferowanego przedmiotu zamówienia obejmuje cały zakres przedmiotu zamówienia

opisany w SIWZ.

  • Oświadczam, że zapoznałem/am się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami
  • Oświadczam, że jestem związany/a niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu

terminu składania ofert.

  • W przypadku wyboru mojej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy zgodnej z

Niniejszą ofertę, na warunkach określonych w SIWZ w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

 

............................................................................................

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli

 

 

 

Załącznik nr 3

 

Oświadczenie*

z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu  „Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

Ja (imię i nazwisko składającego oświadczenie ) niżej podpisany

 

…………………………………………………………………………………………………..

 

Działając w imieniu i na rzecz ……………………………………………………………….

Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

…………………………………………………………………………………………………..

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm) WYKONAWCA:

 

  • Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
  • posiada wiedzę i doświadczenie;
  • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia;

  • spełnia warunki dotyczące sytuacji  ekonomicznej i finansowej.

 

 

..................................................                            ....................................................................

( Miejscowość i data ) podpis osoby uprawnionej do składania

oświadczeń woli

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

 

 

OŚWIADCZENIE

o braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r., Nr  113, poz. 759 z późn. zmianami);

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest świadczenie usług edukacyjnych - przedszkolnych polegających na prowadzeniu zajęć w ramach projektu  „Przedszkole szansą na „Przedszkole szansą na wszechstronny rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

 

 

…………………………………………………………………………………………

 

Działając w imieniu i na rzecz …………………………………………………………………………………………

Firma (nazwa lub nazwisko) oraz adres Wykonawcy

 

…………………………………………………………………………………………

oświadczam, że:

Nie podlegam/my wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Prawa Zamówień Publicznych.

 

 

..................................................                            ....................................................................

( Miejscowość i data ) podpis osoby uprawnionej do składania

oświadczeń woli

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 5

 

 

OŚWIADCZENIE

OSÓB  FIZYCZNYCH  W  ZAKRESIE  Art.  24 ust 1. pkt 2

 

Oświadczenie zgodnie z dyspozycją z § 2 ust 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.

 

Ja ……………………………………………………………………………………

(imię i nazwisko)

 

Zamieszkały:

 

……………………………………………………………………………………………….

Prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą:

 

……………………………………………………………………………………………….

Siedziba:

 

……………………………………………………………………………………………….

Wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem:

 

……………………………………………………………………………………………….

 

Oświadczam, że na dzień składania oferty nie jestem Wykonawcą, w stosunku do którego  otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

 

 

..................................................                            ....................................................................

( Miejscowość i data ) podpis osoby uprawnionej do składania

oświadczeń woli

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 6

Nazwa wykonawcy

....................................................

Adres .........................................

 

WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA

 

 

Lp.

 

Imię i nazwisko

 

Zakres wykonywanych czynności

w realizacji zamówienia

 

Informacje na temat;

 

wykształcenia

- kwalifikacji  zawodowych

- doświadczenia zawodowe-

go (proszę wpisać od kiedy)

 

Informacja o podstawie do

dysponowania osobą

 

         
         

 

Ponadto oświadczam, że wskazana osoba posiada (wpisać dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, warsztaty zgodne z zakresem wykonywanych obowiązków w projekcie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert oraz  doświadczenie zawodowe zgodne z zakresem wykonywanych obowiązków w projekcie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  itp) ..……………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

..................................................                            ....................................................................

( Miejscowość i data ) podpis osoby uprawnionej do składania

oświadczeń woli

 

 

 

 

Załącznik nr 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Zajęcia z każdej części będą się odbywały w Przedszkolu Samorządowym w Wyszogrodzie ul. Niepodległości 7a; 09-450 Wyszogród.
  2. Prowadzący zajęcia – instruktor – opracowuje program zajęć.
  3. Nauczyciele wspomagający prowadzą (wypełniają) dzienniki zajęć.

 

Część 1 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia teatralne –instruktor.

Ilość grup – 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Opracowanie programu realizacji zajęć,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci przedstawienia teatralnego.

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

Część 2 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia teatralne – nauczyciel.

Ilość grup – 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,

-   Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

Część 3 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia plastyczne – instruktor.

Ilość grup – 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Opracowanie programu realizacji zajęć,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci wystawy prac plastycznych,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

Część 4 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia plastyczne – nauczyciel.

Ilość grup – 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,

-   Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

 

Część 5 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne – zajęcia taneczne  - instruktor.

Ilość grup – 1 grupa x 60 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Opracowanie programu realizacji zajęć,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie dwukrotnego podsumowania zajęć w postaci  układu tanecznego,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

 

Część 6 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia taneczne -  nauczyciel.

Ilość grup – 1 grupa x 120 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,

-   Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

 

Część 7 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne  - zajęcia z lektorem języka niemieckiego „Zabawa z językiem niemieckim”.

Ilość grup – 2 grupy x 30 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Opracowanie programu realizacji zajęć,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z nauczycielem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Dzielenie się wiedzą i umiejętnościami za zakresu prowadzonych zajęć z nauczycielem wspomagającym,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Bieżące informowanie rodziców o postępach  dziecka,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Prowadzenie zajęć  językowych  w ramach zajęć dodatkowych rozwijających kompetencje indywidualne dzieci

-   Prezentacja umiejętności językowych przez dzieci,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola

 

Część 8 – zajęcia rozwijające kompetencje indywidualne - zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z nauczycielem w wydłużonym czasie pracy przedszkola.

Ilość godzin w miesiącu – 20 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-  Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z instruktorem  realizującym wspólnie  zajęcia  w ramach projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,

-   Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

Część 9 – zajęcia specjalistyczne – zajęcia z logopedą.

30 dzieci x 8 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Opracowanie programu realizacji zajęć,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,

-   Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

 

Część 10 – zajęcia specjalistyczne z psychologiem.

20 dzieci x 6 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

22 rodziców x ok. 3,5h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Opracowanie programu realizacji zajęć,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,

-   Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

Część 11 – zajęcia specjalistyczne z gimnastyki korekcyjnej.

2 grupy x 60h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

Do zakresu obowiązków wykonawcy należy:

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Opracowanie programu realizacji zajęć,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu i animatorem projektu,

-   Współpraca z zespołem projektowym w zakresie przygotowywania harmonogramów  zajęć  dodatkowych,

-   Prowadzenie dokumentacji (dziennik zajęć) realizowanych zajęć  zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie,

-   Uczestniczenie w ewaluacji projektu,

-   Dbałość o powierzone pomoce dydaktyczne  do prowadzenia zajęć,

-   Przygotowanie sal i pomocy dydaktycznych do zajęć projektowych,

-   Porządkowanie sal po odbytych zajęciach,

-   Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola.

 

Część 12 – koordynacja realizowanych w ramach projektu zajęć specjalistycznych
i rozwijających kompetencje indywidualne – animator projektu.

50h/miesiąc – 1200 h w latach szkolnych 2011/2012, 2012/2013, zajęcia realizowane w godzinach od 13.00 do 18.00 zgodnie z opracowanym harmonogramem.

-   Zapoznanie się z celami szczegółowymi realizowanego projektu,

-   Zatwierdzanie opracowanych przez instruktorów programów realizacji zajęć,

-   Prowadzenie dokumentacji realizowanych zajęć innej niż dzienniki zajęć,

-   Monitorowanie frekwencji uczestnictwa w zajęciach, zapobieganie ryzyku przerwania udziału w projekcie,

-   Współpraca  z kierownikiem projektu,

-   Współpraca z instruktorami i nauczycielami  realizującymi  zajęcia  w ramach projektu,

-   Realizacja ewaluacji projektu,

-   Nadzór nad przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny (BHP) obowiązujących na terenie przedszkola przez osoby prowadzące zajęcia projektowe.